Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам спешен проблем с "патрона" (конт. ключ)???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам спешен проблем с "патрона" (конт. ключ)???

    Та , спря да се върти ключа напред , само назад ... габарити. Стана изведнъж , не съм усетил заяждане или нещо такова до сега , но пък и аз съм я карал няколко пъти тази кола.
    Това се случи без да е бил заключен волана (ако това има значение) , заключи се след това , аз го завъртях.

    Опитах се да поразглобя това-онова , по точно да извадя този "патрон" , но не успях .

    Как се сваля това "чудо"???

    Моля , ако някой е имал този проблем , да сподели , защото колата ми "мизерства" на Ц.Гара и утре трябва да направя нещо по въпроса???
    Last edited by 12345; d.m.y г., 00:40.

  • #2
    Нещо такова, може би:
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48374
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
      Нещо такова, може би:
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48374

      Да , има общо...но оставам с впечетление че колегите , писали в тази тема са имали проблеми с клемореда (който и аз извадих и май и аз ще имам проблем с него) а при мен може да се нарече образно : "блокирала ключалка".

      Comment


      • #4
        И сега кво?

        Comment


        • #5
          Ключар. Нямаш много опции, освен ако не решиш сам да си поправиш патрона ил ине успееш да го раздвижиш в ВД-40
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #6
            от ключар знам че раздвижването става с графитна прах,спрея помага,но и ВРЕДИ
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Да не би да има проблем със самия ключ?
              Аз имам такъв проблем с ключ-дубликат. Като сложа оригинален ключ, се върти сякаш никога не е имало проблем
              Но не ми се занимава да търся причината.
              Успех!
              Only the best is good enough!
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v '03
              ex: Alfa Romeo 146ti '99

              Comment


              • #8
                Привет колега,
                проблема вероятно е в секрета на патрона. Възмжно е да е блокирала някоя от пластините, и това да е причината да не върти. Другия вариант е да е прекалено износен и сега просто да му е дошло времето. Ако успееш с WD-40 да го раздвижиш, веднага трябва да се отремонтира. След като напръскаш със спрея, раздвижи ключа напред назад, разклати го, като въртиш в посока на палене. Волана също трябва леко да го завъртиш, да не е под напрежение ако се е заключил.
                Ако не успееш, имаш ЛС.
                Last edited by Alexius; d.m.y г., 15:37.
                sigpic
                Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                Comment


                • #9
                  Такаа , проблема беше в конзолата , нещо и в системата за заключване на волана , тя беше блокирала патрона...или нещо такова.

                  Докарах един ключар от ул. "Симеон" (не уточнявам номера) , от едно доста прилично ключарско ателие , той свали конзолата с което естествено разблокира волана , запалихме колата с клемореда , закарахме я пред ателието и ремонтираха конзолата.

                  Нямам намерение да възхвалявам "майсторите" , както е общоприето във форумите , но държа да кажа че за тази работа ми взеха 30 (тридесет) лв. , не че съм безкрайно щастлив че съм ги дал , но цената ми се видя "човешка" , в сравнение с тези на "АЛЧНИТЕ БОКЛУЦИ" които ми искаха : "80-90лв. ако го оправя на място и не се наложи някакъв ремонт , а ако се наложи...нагоре" и тези които казаха: "20лв. за да дойда и ще видиме...но няма да е по-малко от 80-100лв.".

                  Та така.
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • #10
                    Радвам се, че си се оправил.
                    Добре, че си попаднал на колегите от Симеон, а не на някои кожодери, благодарение на които народа като си представи, че има нужда от ключарска помощ и му настръхват косите.
                    sigpic
                    Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                    Comment


                    • #11
                      Дайте моля координати на тези от "Симеон" хем ми е близо...При мен проблема е, че като дам на контакт и после изключа всичко си е нормално.Като запаля обаче и искам да изгася ключа не се връща.Трябва стабилно мърдане и напъване докато изключи.Днес последния път една минута се мъчех да изгася колата
                      Alfa 156
                      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                        Дайте моля координати на тези от "Симеон" хем ми е близо...При мен проблема е, че като дам на контакт и после изключа всичко си е нормално.Като запаля обаче и искам да изгася ключа не се връща.Трябва стабилно мърдане и напъване докато изключи.Днес последния път една минута се мъчех да изгася колата
                        Пръсна ли ВД40 ? за всеки случай.

                        Comment


                        • #13
                          Ами не съм, ще пръсна.Но по-скоро усещането е за нещо разместено или счупено, отколкото клеясало
                          Alfa 156
                          ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X